علی علی ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

علی کوچولو و خاطراتش

روزهای دوست داشتنی زندگی ما

1392/7/9 10:09
نویسنده : راضیه
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم
امروز دومین روزیه که شما از صبح تا ظهر پیش مامان نیستی و تا برگردی خونه من یه کم احساس تنهایی میکنم ولی تا یه ناهار خوشمزه واست آماده کنم و کمی خودمو سرگرم کنم دوباره بر میگردی خونه

 

خدا رو شکر امسال کلاست و مربی جدید رو خیلی دوست داری و خوشحال از اینکه دیگه بزرگ شدی و میری پیش دبستانی صبح زود از خواب پا میشی صبحانه میخوری و خیلی پر انرژی از خونه میری بیرون و دعای من پشت سرت اینه که سالم و سر حال به خونه برگردی

 

گل پسر علی

 

 

 

جوان تر که بودم عاشق پاییز بودم و زمستان

به فصل تاهل که رسیدم علاقه ام به تابستان بیشتر شد و

از سالی که باگرفتن بهترین و زیباترین هدیه ی زندگیم در خرداد عجیب دلبسته ی بهار شده ام.

و الان هر چهار فصل سال برایم زیبا و دوست داشتنیست

 بهار را با همه زیباییش گذراندیم تابستان گرم را با همه خاطرات گرمش بدرقه کردیم،  باشد که روزهای پاییزی و زمستانی خوب و پربرکتی در انتظارمان باشد.

پسر عزیز مامان روزهای پاییزییت رنگین کمانی  و پر از عشق باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)