علی علی ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

علی کوچولو و خاطراتش

سلام به نی نی وبلاگ

1391/6/28 14:28
نویسنده : راضیه
521 بازدید
اشتراک گذاری

مدتها بود دوست داشتم به نی نی وبلاگ سر بزنم ولی فرصت نداشتم

از امروز علی کوچولوی ما هم نی نی وبلاگی شد البته ما یه وبلاگ بلاگفایی هم داریم که خاطرات علی کوچولو از اولین روز تولد اونجا ثبت شده سعی میکنم سر فرصت خاطرات قشنگ علی کوچولو رو اینجا هم ثبت کنم

          آدرس بلاگفامون اینه:alikocholo87.blogfa.com

                  علی عسل مامان

                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مرد كوچك من
27 شهریور 91 14:00
سلام عزيزم هرجا كه مينويسي اميدوارم براتون خاطره انگيز بشه قربون چهره معصومش
باران قلنبه
27 شهریور 91 14:14
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا البته اگر قبلا به کودک دیگری رای داده اید میتوانید دوباره به دخمل من رای بدهید
asal
28 شهریور 91 15:14
مبارک باشه علی جون
ارام
29 شهریور 91 15:53
سلام علی کوچولوی ناز نازی

من محمد باقرم و یکسالمه
خوشحال میشم باهم دوست شیم و هم رو لینک کنیم
نظرت چیه؟


سلام عزیزم

با کمال میل لینکتون کردم