علی علی ، تا این لحظه: 15 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

علی کوچولو و خاطراتش

حس قشنگ مادری

1391/6/29 18:18
نویسنده : راضیه
469 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم حسابی بزرگ شده . آقا شده . کاملا دارم بزرگ تر شدنش رو احساس می کنم. هر روز چیزای جدیدی رو یاد میگیره و میخواد تجربه کنه . زبون شیرینی داره و حرف که میزنه من دلم غنج میره ! عاشقشم به معنای واقعی و برای بار هزارم میگم حس مادری قشنگ ترین حس دنیاست ! پسر قشنگم خیلی مهربونه و من و باباش رو خیلی زیاد دوست داره و اگه کار اشتباهی بکنه که من ناراحت بشم اینقدر بغض میکنه و معذرت خواهی می کنه که خدامی دونه ! خیلی خوشگل و بامزه ابراز دوست داشتن میکنه و این چیزیه که من علاقه داشتم یاد بگیره و به راحتی و بدون هیچ غروری همیشه دوست داشتنش رو ابراز کنه ! و این منو خیلی خوشحال میکنه

گاهی وقتا میخواد کاری انجام بده و من بهش اجازه نمیدم میگه مامان خیلی بدی !باهات قهرم !ولی خیلی زود میاد و میگه مامان میخوام هزار تا بوست بکنم ،آشتی! آشتی !

                                                              164.gif          

                    115.gif115.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پارسا
29 شهریور 91 23:23
سلام ,من مامان پارسا مهربون هستم,\پسرم هم سن وسال علی کوچولو هست,خاطراتتون رو که میخوندم ,رفتار علی کوچولو خیلی شبیه پارسای منه. اگه دوست داشته باشید تولینک دوستان هم باشند هم برای نظر دادن وهم اگه سوالهای تربیتی داشتیم از تجربیات هم استفاده کنیم اسم وبلاگ پسرم پارسامهربونه بابا مامان هست. البته وبلاگ پارسا تازه ساخته شده وهنوز خیلی تا کامل شدن مونده. شب بخیر علی کوچولو.منتظرمااااااا
مامان پارسا
5 مهر 91 22:56
سلام, شبتون بخیر, وبلاگتون جالبه به اضافه سبک نوشتنتون, راستی توی امکانات جانبی عکسا رو چه جوری گذاشتید.