علی علی ، تا این لحظه: 15 سال و 10 ماه و 16 روز سن داره

علی کوچولو و خاطراتش

مسافرت طولانی +اول مهر

1392/7/9 10:10
نویسنده : راضیه
486 بازدید
اشتراک گذاری

سلام علی جونم و دوستای گلم 

قرار بود یه مسافرت دو هفته ای به اصفهان داشته باشیم ولی مسافرت ما یک ماه و نیم شد و توی این مدت ما خیلی دلتنگ بابایی و خونمون شده بودیم ولی خیلی بهمون خوش گذشت و این مدت که اصفهان بودیم روزای خیلی خوبی رو گذروندیم  و خاطرات خیلی خوبی برای ما ثبت شد که هیچ وقت این خاطرات رو فراموش نمیکنیم 

بعد از یک ماه و نیم دیروز بعد از ظهر رسیدیم خونه و زندگی شیرین سه نفره ما به روال خودش ادامه پیدا کرد 

واقعا که هیچ کجا خونه خود آدم نمیشه

باغ غدیر اصفهان

 

 

 

 

 

 

 

 

و اما اول مهر و یاد آوری خاطرات شیرین کودکی 

اول مهر همیشه واسه من یاد آور خاطرات شیرین روزای خوب دوران مدرسه و همکلاسی ها و معلمهای مهربون و دوست داشتنی است 

همیشه روز اول مهر حس خیلی خوبی دارم حسی که دوستای خوب مدرسه رو به یاد من میاره و شکر به خاطر داشتن دوستای خوب که تا ابد در دل من میمونن 

علی جونم امروز رفتیم و لباس فرم پیش دبستانت رو سفارش دادیم و تو خوشحال از اینکه یه سال بزرگتر شدی و میری پیش دبستان و دوستای جدید پیدا میکنی قراره از شنبه کلاس شما شروع بشه و تو واسه اون روز شماری میکنی 

علی جونم .پسر نازنین مامان برات آرزوی داشتن روزای خوب و سرشار از موفقیت رو دارم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)